gassa i solen

Jobbet var ovanligt tungt idag.. och jag ville bara hem så fort som möjligt men jag stod ut timmarna och kom äntligen hem... Jag trallade förbi OK och köpte nå tidningar och dricka.. Så när jag kom hem drog jag på mig bikinin och slängde mig framför SOLO... med en snus under läppen =)
 
Märken redan efter en timme ;D Nu har jag iaf en paus och data snubben är här och ska fixa det trådlösa internet som vi har haft problem med.. Sen ska jag laga lite mat och slänga mig framför korsords tidningen jag köpt.. Jag är en riktig korsords nörd och det är riktigt kul att sitta där och klura ;D 

Sen måste jag ta itu med mitt rum.. har råkat spilla cola på golvet så det har blivit helt kletigt och bordet sitter som klister fast i golvet..

I brist på nå roliga bilder på datorn så tog jag lite tråkiga bilder på ballan =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0