fridayyjs

måste ju berätta att jag läst ut aldrig fucka up av Jens Lapidus och fan vilken bra bok! jag försökte läsa så ofta jag kunde och jag blev ledsen när den väl tog slut.. 

Men vilken tur att jag hittade Stieg Larssons bok : det känns bra flickan som lekte med elden, och nu har jag nått annat att sysselsätta mig med ;D 
har iaf lagt upp bilderna från midsommar på facebook så ni vet att det är kirrat. tänkte sno nå bilder från de andra och slänga in i bloggen så ni får se. men nu måste jag röja här hemma. Hanna kommer väl på ett tag och det skulle vara trevligt ifall det inte såg ut som en svin stia..

Nu i helgen är nog alla ute på galej.. jävlar allt händer i helgen.. Det är marknad i Gällivare med öltält och Nex har även slängt upp sin uteservering såg jag idag... myyys..

Sen är det kiruna festivalen dit många stuckit till.. om inte nog med det så är det Boden alive.. 
även pite summer games, nog för att de inte är nå party men trevligt event..
bra gjort lappland, snackar inte kommunerna med varandra? de skulle tjäna så 10000 gånger mer ifall inte allt hände samtidigt..

hur som helst så är jag nykter, just nu och antagligen hela helgen.. men måste erkänna att lite smått sugen är man på att dra på sig klackedajjorna och få blåmärken över hela kroppen..

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0