fredag

äntligen fredag, jag tror jag dör.. när jag slutade så drog jag direkt till arbetsförmedlingen för att lämna in mitt audiogram som audionomen på jobbet så snällt skrev ut åt mig (vilken tur att man jobbar på öron och ögon)

Sen skulle jag köpa lypsyl på hälsokostaffären, var ett jävla helvete att hitta parkering, var förbannad som fan när jag var tvungen att gå jätte långt.. så klart så har dom precis tagit lunch i 1 timme när jag kommer. jag bestämmer mig för att strosa förbi marknaden för jag skulle ändå gå förbi on the edge för att se om de hade nån adidas dress. men det hade dom såklart inte.. jag drog hem, spelade lite synth och försökte knåpa ihop en refräng på min låt :P

Sen kom data snubben och nu har jag min dator :D:D:D

Sen drog jag och klippte en person, fick lite fika och sånt..
Sen Ericsson center för att hitta den där jävla adidas dress, såklart hade dom den inte, bara i nån rosa och lila färg och fel modell..
drog till stan.. letade parkerings plats som en tok och var förbannad igen, dom hade iaf öppet och jag köpte ett lypsyl som jag ska missbruka...

Jag kom hem, slog på datorn, tog en snus och har börjat på maten... snart är jag mig själv, vart på jätte dåligt humör.. men min dator är hel igen sen januari ;D men allt är borta. så den är helt tom, men men det fuller man snabbt på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0