drop gone dead

När jag kom till jobbet kände jag hur huvudet bara värkte och jag längtade efter att de 9 timmarna skulle ta slut.. Nu är dom slut iaf..  Jah hade världens tränings värk i bröstet, men det visar väl att träningen verkligen tar...
 
Men jag var duktig och trallade ner till gymmet efter jobbet och körde ett mega pass.. mkt triceps, lite rumpa, 100 vanliga situps och 100 situps på sidan.. Som uppvärmning körde jag 5 minuter på cross roaden och på slutet var jag grymt duktig och körde 10 minuter på crossen.. Det låter kanske lite, men för min hemska kondis var det gudomligt när sekunden kom på 10.00.. yes..  annars blir jag helt död efter bara 2 minuter på den..

Så jag är grymt stolt över mig själv.. Vilken tur att Roger hade lagat nyttig mat idag så man slapp känna sig onyttig igen.. Jag har funderat på att försöka skära ner på kolhydraterna. men det känns jävligt jobbigt att inte äta nå kolhydrater alls.. Jag är bara en sån som älskar pasta och potatis.. finns absolut inget bättre..! nå vi ser hur det går med den tanken.. Man kan ju iaf fundera?

När jag kom hem har jag suttit och försökt med internet.. i mitt försök så lyckades jag slumra till på soffan men telefonen räddade mig och nu är jag pigg igen,, men för att erkänna hade jag nog kunnat smälla av igen om jag tillät mig själv..

Ikväll tror jag att vi ska dra upp mot topp stugan med familjen.. låter mysigt.. men samtidigt jobbigt för dom öppnar för 21.00... vi ser ju =)

Få se om jag kanske tar ut Mollan på en prommis.. om jag orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0