Done

Ja det blev gymmet ist för en prommis i det vackra vädret, vad knäpp man är.. men jag är gymvan och det känns konstigt att träna utan att pressa musklerna.. Jag cyklade iaf i 20 minuter (det har aldrig varit så jobbigt som idag) På stryketräningen så körde jag bröst. alltså bänkpress i maskin och de övre musklerna med hantlar. (favoriten) körde biceps, axlar, och mage.. sen två vändningar, ben (bara för att det var längesen) och triceps (bara för att jag måste)

Nu är jag nöjd med dagen..

När jag klev ut från gymmet möttes jag av den strålande solen och dundret som reste sig som världens finaste bakgrund.. fick en enorm lust att dra till topp stugan för att proppa i mig en våffla med hjortron sylt.. så jag ringde Ida för att höra om hon var på, men icke, hon skulle vila före natt jobbet och Hanna var inte heller på G.. Sen orkade jag inte ringa runt nå mer.. men vänta bara, nån vacker dag ska jag få med mig någon dit upp :)

Nu ska jag väl checka tv guiden och se om jag kan hitta nått intressant att se på.. Det värsta är att jag sov så länge idag att jag aldrig lär somna ikv och sen måste man kliva upp före 5 imorrn.. Tanken känns tung... Jag saknar skolan då man kunde tänka : ässch inga speciella lektioner idag, jag skiter i det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0