Aldrig fucka upp

Jag har äntligen fått börja läsa Jens Lapidus nya bok som heter Aldrig fucka upp.. Jag har kommit en liten bit på vägen och den är bra än så länge, jag har varit lite skeptiskt därför att många har sagt att den inte är lika bra som Snabba Cash.. men jag ger den en chans och än så länge så gillar jag den :P


Boken är lite svår att förklara men den handlar om 3 olika personer som egentligen inte har nåttmed varandra att göra men som änå kommer i kontakt med varann på olika sätt de inte anar, en blatte som vill bli stor i jugge maffian, en polis som går i attack mot systemet och en kille som är en legosoldat och kommer tillbaka till Sverige där han krigar mot samhället.


men mitt första tips: Läs Snabba cash! är den bra så läs Aldrig fucka upp ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0