5302948271

Blev kyckling och potatis,helt lyckat.. glodde på Paris Hilton BBF.. Inte för att det är nått bra program men man får skratta igenom hela avsnittet för det är så pinsamt :P
 
Solen skiner och jag har inte gjort nån nytta alls.. Jag funderar på att gå ut och gå eller sticka förbi sjukhuset för att träna lite på gymmet.. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag har iaf varit duktig och gjort 100 sit ups och 40 armhävningar. nu jävlar!  hahaha

 mitt mål :P och nu när ändå tatueringen är framme så kan jag berätta att jag funderar på att göra nått mer.. kanske nå växter som växer upp och ner? nå bra förslag någon? Jag är inte så hajj på sånt.. Men jag har ju lagt undan lite pengar, som jag inte riktigt vet vad jag ska spendera dem på.. kanske på den då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0