vilken miss!

Bara för att jag har börjar kl.13.00 de tidigare måndagarna så trodde jag att jag började 1 idag också.. kommer dit och det är stängt. Ringde Sara och det visade sig att vi började 15.00! hah men jag klagar inte =)  Då hann jag fylla på mobilen, handla mat och ja lite viktiga saker.

dock råkade matnotan gå på 500 kr. det sved i mig. men mitt eget fel. Jag köpte en foundation och ett puder. Men sånt är nödvändigt ifall man är tjej!  ;)

Tänkte att jag äter min middag nu så slipper jag käka på jobbet. så jag köpte bara nån micro mat på coop. nån lövbit med kroketter och fyfan vad äckligt det var, kunde inte äta upp allt. Nej det där var sista gången jag köper nått sånt där, iaf av det märket. Var som bitar som var hårda i köttet, uuusch..

Annan info. lägenheten är åter igen stökig. måste diska. suck, jag tar nog lite grann nu och resten när jag kommer hem från jobbet ikväll..

förresten, nu börjar hårdträning. tror jag? Jag har varit riktigt dålig på att träna på sistonde. Nu ska maggan bort och jag ska bli fit, aight ;D


snyggt! Denna bild säger också 10000 ord. kommer minnas den här dagen för alltid =) Vi hade så otroligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0