varför är det så kallt :(

Man blir som småsorgsen när man kollar SMHI:s hemsida.. 5 grader från 18.00 - 24.00 vi får väl hoppas på att dom bara kör med ett juli skämt... har iaf hyffsat varma kläder..  Dom andra har redan dragit på förfesten och jag är sen som vanligt.. Mamma har precis kommit hem och håller på och fixa middag åt mig... Sen börjar man med att öppna den kalla ;)

Annars har jag inte gjort et stkit, MEN jag lyckades installera sims spelet och har spelat en liten stund.. man borde vara arbetslös för att hinna med sån skit..då vet jag vad jag ska göra när jobben försvinner från mig..  great!

nej ska väl försöka peppa upp mig innan vi åker till världens ände =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0