Välkommen hem Matilda

Kom hem för en liten stund sen från min praktik. Det gick otroligt bra! och hon är super trevlig som jag jobbar med. Nervositeten försvann direkt jag kom dit.
Detta var ju min första dag där så jag hade bara 1 klippning, men det kommer, det kommer ;)

Jag slutade iaf kl.21.00 idag, för att hinna till affären. tyvärr hade coop stängt (?) så det blev Ica renen (I mina ord)
Men dom har inte de goda laktosfilen :( blabla

Nu ska jag sluta svammla. Jag har bara ätit fil idag, till lunch och till middag.. är skapligt hungrig så nu ligger köttbullarna på stekpannan som ska ätas upp idag och imorrn ;)

Slutar 17.00 imorgon =) skönt! men eftermiddag är himlans skönt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0