Torsdag

Jag börjar väl med att berätta om min torsdag med tanke på att jag aldrig hann skriva igår..  Arbetsdagen var seg som vanligt.. när jag kilade ner till källaren för att städa så upptäckte jag att dom har haft fetfest i omkläningsrummet där det även finns bastu... Jag började med herrernas för det är alltid värst där. låg halvfulla ölburkar över allt. det låt vindunkar och sånt i sopen... Det värsta var snusen jag hittade i duschen.. vem fan slänger snus på golvet när dom duschar....

Jag tänkte att jag tar brudarnas omkädningsrum när jag ätit klart men jag gick iaf in där för att gå på toa och fick mig en större chock. ÄNNU VÄRRE!  Det låg snus över hela duschrummet.. dom hade gömt vindruvskartonger bakom bastubänkarna.. och rivit bort etiketterna från ölburkar och gömt dom..  Jaja man ska väl inte klaga, jag fick iaf se att det blev rent när jag blev klar =)

Efter jobbet gick jag på gymmet, körde 20 min cykel, styrketräning och sen 10 min på crosstrainern..

hem och duscha och sen hämtade Ida och Alex mig och vi drog hem till dem, och Anna kom förbi och jag klippte henne =) Sen lärde Ida mig att spela schack och nu kan jag inte sluta tänka på de ;D

När jag kom hem lite före 9 fick jag höra att Roger och Axel skulle till toppstugan och jag ville såklart följa med =) Blev våffla med hjortronsylt =)  När jag kom hem small jag direkt i sängen och somnade nästan på en gång .  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0