tjuvlyssnat

Sitter lite och läser på tjuvlyssnat så här kommer några roliga kommentarer ;)

Gröna linjen

Två killar ~18 står och pratar allvarligt.
Kille1: Men hur fan ska vi göra då? Vi kommer inte klara det.
Kille2: Jo då, vi båda springer in samtidigt och jag pullar henne och slåss lite med henne sen får du börja kutta henne.
Kille1: Okej, men jag kommer ju garanterat gå ner?
Kille2: Ja men då ressar jag dig. Till slut så dör hon.
Folk runtomkring ser lite konfunderade ut. Snart kommer det fram att killarna pratar taktik inför sitt WOW-spelande.


En pappa och hans son ~15, som verkar lite småless, står och väntar på någon utanför dörrarna.
Pappan: Tror du hela gurkan går åt?
Sonen: Inte vet jag, det är väl du och mamma som lagar maten.
Pappan: Jo, men annars kan vi använda den till du-vet-vad, tänkte jag.
Sonen: Va?!
Pappan: Tzatsiki! Tzatsiki menade jag!

Buss 2, Sundsvall

Två tjejer ~14 sitter och pratar. En svartrockare sitter mitt emot dem.
Tjej 1: Jag läste att allt man värmer i mikron tappar näring.
Tjej 2: Vadå? Så om jag mikrar en gurka en morot och sallad, så innehåller det ingenting efteråt?
Tjej 1: Ja ungefär, mikron suger ur allt liksom.
Tjej 2: Men jag mikrar alltid mina nudlar! Då är det ju ingen näring i dem alls när jag tar ut dem?
Tjej 1: Nä, helt tomma. Man ska koka nudlar!
Bussen stannar på en hållplats och svartrockaren reser sig för att gå av.
Svartrockaren: Nudlar innehåller förfan ingen jävla näring hur ni än gör.

Buss 76 vid Slussen, Stockholm

En mamma ~40 sitter på bussen bredvid sin dotter ~17.
Mamman (tar fram sin mobil): Nu ska jag göra livet jobbigt för mormor.
Hon skrattar ett elakt skratt.
Dottern: Va? Vad ska du göra?
Mamman: Jag ska skicka ett sms.



haha klockrent allt ;) Nu ska jag ta bort sminket och sen pysa ner i sängen..

kom bara på en rolig grej idag. Jag kom försent till jobbet. vaknade halv 10 och jag började kl. 9.. När jag kom till jobbet så sa Sara att det var lugnt.
jag: men du skulle ha ringt mig! herregud
Sara: Nej men jag tänkte du var trött, du var väl ut igår på puben.
jag: hah nä? jag låg och kollade på tv från 8
Sara: aha jag trodde 20 års festen var igår, men det är luuugnt jag ringer nästa gång :P

:P haha chill situation :P ta så lätt på att man tror att ens anställda är och svirar på krogen och att det är därför dom inte kommer dagen efter haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0