Tisdag check

Men åh vad segt det är på jobbet. nästan inget att göra, det enda vettiga är att putsa fönster och hur kul är det när regnet öser ner och det är kallt som tusan.. Nå man ska väl vara glad att man inte har ett utomhus jobb... Jag känner mig helt färdig och har lovat mamma att dammsuga bilen vilket jag tänkte göra på ett tag (tror jag hmm) har skjutit upp på det i flera dagar nu.. suck suck...

ett litet annat problem.. Jag hade tänkt åka till Jokkmokk på fredag men då ska kanske Annlis och hennes gubbe komma och hälsa på.. dom är på genomresa med motorcyklarna i Norge och kommer snart mot Sverige och dom tänkte komma förbi mig och käka.. men dom kanske kommer på fredag och det känns jobbigt att stressa. samtidigt så träffar jag Annlis 100 gånger mer än åker till Jokkmokk för jag kanske aldrig träffar henne igen :/ 

Kanske man ska försöka dra med sig Jokkmokks brudarna till mig på lördag ist ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0