tiischdag

dagen helt okej.. klippte Marri och det var kul med ett litet välbekant ansikte =) När jag slutade sprang jag in på Mondo och köpte dom fulaste byxorna jag sett, men dom var lite baggy och jag fick på mig dom efter att ha provat 4 par av samma. och viker jag upp dom ser dom helt okej ut.  Jag konstaterade i affären att jag gått upp 7 storlekar i jeans.. Det är lite pinsamt men sant.. Så idag efter att tvätten är klar så ska jag ut på en lite prommis / försöka jogga lite hah  sen ska jag tamefan äta sallad till middag..

Dock råkade jag köpa 2 chokladkakor idag på jobbet. och kommer jag klara av att inte äta upp dom ? kanske är lika att äta upp dom idag och sen aldrig i hela livet kakor nå mer?  Och NEJ det går inte att slänga chokladkakor, det är katastrof och helt onödigt, har ju trotsallt betalat :O

gjorde ett ryck när jag kom hem, tvättade och städade. kanske lite mer att städa, men behöver musik till mp3:n om jag nu ska ut och gå.. annars går det absolut inte!

Nej jag är lite deppig nu över mitt midjemått.. ska gå och gråta lite.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0