taktikvila

suck, efter förra inlägget kände jag att jag var helt utmattad, så jag la mig i sängen och läste på min bok och somnade direkt! så otroligt skönt, har sovit ungefär 3 ½ timme, tvingade upp mig ur sängen för att laga min middag (?) som jag inte hann med tidigare.. så nu fräser det på i köket..

jaha kommer det straffa sig nu att jag aldrig lär somna inatt ?

kom även på en lösning på jackan, har ju egna pengar att låna ifrån =) hehe så jag sticker till Jive och provar den igen imorgon =)

Nu ikv kl 21.00 är det iaf jägarna :D Den är så otroligt bra och det  var jätte längesen jag såg den så det ska bli kul. Jag och Helena diskuterade den filmen och hon tycker Lennart Jähkel ser så läskig ut i den filmen :P haha Men vi konstaterade även att svenska filmer så mkt bättre än amerikanska filmer, för i svenska filmer så ser människorna verkligen ut som man göra, gråter man så rinner snoret, vaknar man så är håret ruffsigt och inget smink. tvärtom i amerikanska filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0