stugan

suck fick helt panik, nyss, visste inte vad jag skulle göra, ville bara stänga ner datorn.. Men gjorde lite mackor, funderade över saken, svor till och jämrade.. gick tillbaka och blev mognare : Skit samma! synd iaf att jag ännu en gång ramlade.. Nu ids jag då inte hoppa nå mer.

på tal om hoppa och ramla. Jag berättades aldrig för er att jag höll på att bli mosad av en sångare i öltältet. Han hoppade ut i publiken men så blev det glest där jag stod och hade bara en hand, kände hur jag for ner mot backen och han över mig. som tur var kom de nå killar och lyfta han bort och upp mot scen hah  Kan se rubrikerna framför mig : 20 årig kvinna allvarligt skadad av att ha fått en sångare på sig på dansgolvet. Läget är stabilt men i nu läget kan inte komma mer nå mer kommentarer.

Har köpt mysbyxor idag! riktigt mysbyxor, dock kommer dom vara helt förstörda efter helgen, jag ska ju ligga och mysa med Tessie hela tiden och hon fäller mkt hår!

ha en bra helg alla


Ps: Ja visst ja det var duu Josefin som bodde där:P Men åker jag dit så kommer jag förbi ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0