snusfri:O

Vet ni vad. jag har inte snusat sen i lördags. eller ja söndags tidig morgon. Men visst är det bra gjort? inget jag riktigt har tänkt på om jag ska vara ärlig. bara inte vart så sugen på snus. men innerst i mitt hjärta har jag varit det för jag har kläckt i mig ett skrovmål med smält ost och sen en helt brie ost.. jag har en känsla av att dom där 4 kg jag gått ner plötsligt har blivit 6 kg +  haha 

Stackars Matilda. 

Jag blev så inspirerad av platsannonsen att jag började skriva på mitt CV. Jag är dock inte klar än för det börjar bli natt nu och jag måste gå och lägga mig med min bok.. Men åh har hittat perfekta annonsen =) Jag är glad för en gångs skull och det känns bra! något annat positivt är att jag slutar kl. 17.00 imorgon :D 
 
Nu ska jag dansa mig till sovrummet :)

btw gjorde något som inte var likt mig.. men man måste våga släppa för att se ifall det är nån som tar emot. right? hittills är det aldrig nån som har tagit emot och jag har ramlar tvärt ner och rivit upp helt ansikter, blåmärken och sånt ni vet. men man ska ändå våga ramla=)


never care jag är lullig =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0