snorungar

Måste berätta om min hemska natt. Vaknade klockan 03.00 med ett ryck! Eller jag praktiskt taget hoppade upp från sängen. Nån jävla moppe gasar som bara den och den lät som om den stod i rummet så högt var det! Jag hoppade fram mot fönstret och försökte se den, men det var inte mkt man såg.. Var iaf 2 mopeder.. Blev tokig och funderade seriöst på att gå ut på balkongen och skrika åt dom eller att ringa polisen. måste säga att jag var väldigt nära det sista alternativet haha

Vilka knäppa tankar man har när man är så trött, men jag var så sur för att dom förstörde min sömn, efter det hände så kunde jag aldrig riktigt somna om, utan jag sov kanske 10 min vakna osv. Så tung natt och ännu jobbigare att kliva upp imorse.

Snackade förrsten med Ida nyss. hon har vart på Harry Potter filmen.. blev lite avis, hade också velat se den men kom inte på nån som ville se den förutom lillebror, och han är ju såklart inte här:(

hur som havet så ska jag förbi dom på södra mosebacke och tvätta kläder för PDOL =)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen gå och lägga mig =) natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0