SNART PDOL

Snart smäller det! Men har ännu en del att göra som duscha  och göra mig fin. sen måste jag städa lite mer för moster ska visst sova i lägenheten =) Men det mesta är redan städat..

Igår somnade jag runt halv 12 kanske, riktigt skönt, och vaknade helt själv vid 8 tiden, men utnyttjade tiden till att ligga i sängen och bara ta det riktigt lugnt =)

nå bilen går iväg om 2 timmar. ett ryck kanske ? måste även kolla om pengarna har kommit in. Lotta sa att dom skulle komma idag. frågan är: vilken tid? är de olika? ingen aning.


Förra året på pdol =) Den där tröjan har jag sökt efter förresten. nån som "lånat" ?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Joodå det går jätte bra . Trivs som faan i den .

Nu börjar allt bli klart också . Bara köket kvar typ att organisera :) Så mamma kommer o hjälper mej att få det sista klart imorron :)

Hur är det ?

PUss

2009-07-24 @ 23:12:21
URL: http://thelifeofmojje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0