Snart helg ;D

Tänk att snart är det helg! Bara fredag och jag tror jag slutar hyffsat tidigt =)   Vad skööönt!! Antar väl att dom flesta har semester så dom har som ledigt hela tiden..

jaja.. Jag vill ha snus.. Blir tokig snart.. Undrar om jag ska klara mig i 1 timme innan jag ska till Hanna eller om jag ska sticka iväg redan nu mot OK. suck det är jobbigt, varför började jag med sånt, man är bara så jävla korkad och jag har ångest varje dag över snusen..


men men Andra roliga saker? Jag och pappa har suttit och snackat med varann och små peppat varandra.. Han ska nämligen till Madrid i höst och titta på Real Madrik. och jag vill också följa med! tänk känslan att stå där och se dom spela, once in a lifetime ;P  Och dom har ju köpt in Ronaldo också hehehe min framtide make, Nej nått jag verkligen vill göra, men då måste jag ha jobb, och har jag jobb så kanske jag inte har tid att åka.. sån skit är det..


Ännu mer kommer det. Hur ska jag se ut på Sandras 20 års fest? 50 tals tema ju! hmm har mina små ideér om jag ska vara ärlig men jag vet inte ;P



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! :) Jag undrar om du vet vilken hemsida man kan köpa kläderna på bilden du visar!?
Mvh Elin

2013-09-24 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0