sleepy

Det straffar sig att somna vid 5 tiden på dagen.. Jag gick iaf och la mig sängen kl.00. Och låg och läste på flickan som lekte med elden. Jag somnade runt halv 6 på morgonen (?)  blev så irriterad och tiden bara rann, ville bara sova! Hann iaf läsa 200 sidor i boken och damn vilken bra bok! först var den lite jobbig för jag var inte så peppad men jag är verkligen glad att jag fortsatte :P

Men jag fick iaf liiite sömn. 6 ½ timme rättare sagt. tvingade upp mi kl.12 och stack till stan där jag köpte skinnjackan, en sjal och ett par byxor :D har nog bränt närmare 2000 kr.. men det var det värt. Byxorna kostade bara 100 kr och dom är inte tighta vilket är skönt..

Har iaf nyss klippt Jesper=) Och nu ska jag börja sminka mig lite, Helena ringde nyss och berättade att vi ska börja åka redan kl.16.30! det är bara 1 ½ timme kvar. Har förövrigt inte ätit ett skit idag. har helt enkelt inte hunnit.. det är illa.. ska väl slänga i mig lite fil och nå mackor nu =) Orkar inte med nått avancerat.. med avancerat menar jag att ta fram stekpannan och sen behöva diska den . Alldeles för jobbigt!

 Ha en kanoners kväll ;)  Jag/sandy ska väl ta byaboarna med storm i mina lackkläder och stora hår ;)


Kommer väl inte se ut exakt så, men min inspiration :P



Kommentarer
Postat av: Stina

det är bara att hojta!:D perfekt, för till helgen är Emil borta, då har jag super mycket tid:p hihi

2009-07-19 @ 10:56:20
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0