serious?

Det är stökigt här, det luktar fis och vin blandat med mat.. Det är disk överallt..  jo man ser framemot att få städa lite nu. eller inte. Gårdagen går att beskriva på 100 olika sätt hah men jag hade riktigt roligt! och det slutade med att vi åkte till gve vid 21.00 och drog på förferre och sen krogen.. Så planerna ändrades radikalt! Alla var skit snygga och bilder har jag ;) 
Men jag hinner inte lägga upp dom just nu för jag måste som sagt städa. jag är ledsen men hoppningsvis så kommer dom upp ikv ;)
 

Förovrigt lär jag aldrig somna inatt för jag har sovit till 3 idag.. smart Matilda jätte smart! vilken tur att jag börjar först 1 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0