schack matt

Jag har blivit en schack nörd.. När jag hälsa på Ida för nån vecka sen så introducerade hon mig för det och sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på det, så igår när vi skulle hem från toppstugan vid 12 tiden så bestämde vi oss för att ta ett parti hemma hos dem.. 

Såklart så sög jag och förlorade och jag skyller på att jag är nybörjare.. Så idag har jag suttit och spelat på datorn =) vänta bara, nästa gång vinner jag över Ida, och någon vacker dag, kanske till och med över Alex :P

Tralala har hunnit med en sväng till Coop, köpte lite hårfärg för mitt ser förjävligt ut!

Har också städat Rogers bil, var helt enkelt tvungen för jag skämdes över att ha folk i den för att den var så skitit. Så jag har kämpat på, men ändå blir det inte fint, det är som att smutsen har åkt ner i mattan.. När dammtrasan åkte ner i dammsugan så gav jag upp.
Men nu kan jag iaf ha folk i bilen utan att skämmas.

Nu ska jag iaf kirra lite mat. klockan är 16.00 och jag har inte ätit ett skit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0