sängen?

Funderar på sängen? Blev inte så mkt vika kläder. men jag har då stryk en hel del! Inte alla dock. Orkar inte mer idag.. Jag tror jag är lite trött.. Det är frotfarande stökigt. men disken är avklarad. punkt slut. Får bli sallad eller fil till lunch imorgon. Orkar inte med nått mer heller.. 

Jag är lite ledsen just idag. Läste ut den sista boken av Stieg Larsson. Vad ska jag göra nu? Vad ska jag ägna min vardag åt nu? Allt är borta, det är som en tomhet.. haha nej men jag känner mig faktiskt lite deprimerad. Ska jag nu behöva gå tillbaka till Henning Mankell och Åke Edwardsson.. Jag skulle ju kunna ta mig an Mari Jungstedts nya bok, men den har jag inte och jag känner mig allt för snål för att köpa den. och tippar 100 % att den inte finns på biblioteket än..

Nåja solen skiner och jag känner mig som den tråkigaste människan i världen.. vilket roligt liv man har :P Jag får allt skärpa upp mig, snart blir man arbetslös och då finns det hur mkt som helst att göra? =) h0h0  Nej det får bli sängen, gräver nog fram nån gammal deckarskit ut hylla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0