Pite dansar och ler

Idag kom jag hem från Pite och tacka fan för att jag inte drack nått starkt igår för jag är då inte bakis idag och det är otroligt skönt! Men jag ska börja berätta från börjar.

Jag hoppade in i bilen runt 1 tiden och vinet öppnades. eller rättare sagt min varm och kall ;) jag och Amanda hann dricka ur den innan vi kom fram och man var lagom rund på foten när man kom dit =)
Jag, Helena och Matti drog och handlade lite frukost för lördagen och sen mot havsbadet. Jag öppnade vindunken och festen var igång ;P Det kom lite folk dit och det var himlans trevligt. Bara tog det lugnt och drack i förtältet.







Vid 11 tiden (?) Drog vi oss mot området. Jag och Helena gick som mest omkring. Jag gjorde en henna tatueringhalsen. en stjärna. hah kan inte direkt säga att den blev så snygg :(  Så nu får jag gå omkring med den där jävla stjärnan på halsen hahaha

Vid 12 tiden kände vi oss törstiga och bestämde oss för att dra oss in på Kittelfjäll när Helena helt plötsligt kommer på att hon glömt leget! Jag blev skit sur haha Så jag ringde Peter, apan och Jocke för att dra med dom till öltältet. Dom hade precis hoppat bungy jump ;P

Kittelfjäll var helt galet! hade riktigt kul! Men jag drog mig hem när allt stängde och träffade massor av Gällivarebor på bussen..







när jag kom till husvagnen var det full fest, men alla blev utslängda för att matti och dom låg och sov
och uppskattade inte festen så mkt hah Jag hade egentligen tänk och joina sömnen men killarna frågade om jag skulle med på efterfest på stranden. Ja varför inte? Stranden var då helt galen. jag och Tobbe var äldst men det var lugnt :P alla var jätte trevliga och det blåste varma vindar. dock kom vakterna och de var nog inte så glada i oss =)

Vid 4 drog jag hem för att avsluta fredags festandet.  Vaknade 1 av att husvagnen var helt tom. alla var borta.

blablabla.. Efter ett tag tog jag tag i vinet och började med lördagens festande. men det gick otroligt segt.. och hela dagen ägnades åt att sitta i förtältet, lyssna på musik och dricka vin vilket var rätt så skönt =)  på kvällen kom lite folk och förfesten drogs igång.













Det roligaste var nästan när jag gick på toa och träffade 2 upprörda barn som skulle duscha men fick inte gå in i duschen för att deras lilla syster var där inne och duschade sin boll haha. Sen kom ungen ut och var hur söt som helst:P Vi kastade bollen åt varandra utanför Service huset i nästan 30 minuter och hon var jätte rolig :P Men det bästa var när hon kastade bollen i huvudet på en kille för att han sa att bollen var lite för stor för att vara en basket boll :P

Vi tog taxi mot området och taxi snubben var hur rolig som helst! Han körde dunka dunka och på slutet var det högsta volym - vi är pojkarna som busar.. allsång var det ;)

Vi drog genast för att se på Promoe, riktigt drag MEN jag hade inte hört nån av låtarna förutom Svennebanan och den var såklart sist av alla! så det var som mest drygt att stå där i 1 timme för att höra en låt.. Vi drog till Kittelfjäll men de andra stack sen för att se på Timbuktu men jag sket i det, orkade bara inte med en till konsert. Så jag roade på själv =) Sen ville jag såklart åka karusell och hittade till slut nån som ville åka =)  Måste nog säga att karusellen var det absolut bästa! tyvärr var det inte många jag lyckades tvinga till att åka. Det var ju den värsta virvelvinden som gällde! Så jävla kul! Skulle kunna sitta i den där hela dagen och bara skratta:P







klockan blev 2, jag köpte en Sandwich med fläskfile och stack till bussen där Helena och Matti var. kom hem och det blev sängen direkt =)  Det var också en riktigt kul kväll även fast jag var ensam där ett tag, men det var bara skönt!

Det där var tyvärr alla bilder jag tog under helgen. Jag försökte ta så mkt bilder som möjligt men kameran glöms bort under alla glada skratt och det minnerna som finns kvar i huvudet som räknas =) 

Tänkte ni skulle få se hur mina snygga skor och fötter såg ut efter en vild omgång på området.

sceeexy

Kommentarer
Postat av: jack sparrov

det är ju jag med gul mössa wtf :o

2011-08-02 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0