Onsdag check

Trött som vanligt när väckarklockan plingade. Jag drog mig upp från sängen och tvingade på mig mängder med kläder så jag skulle överleva min promenad till jobbet. tog till och med på mig mössa =) 

Jag har väl inte gjort nått ovanligt på jobbet förutom att jag hjälpte Eva att städa i bostäderna =) 

När jag kom till jobbet idag, alltså på min mottagning så var det tänt på ögon (som är stängt!)  Jag blev skapligt skraj och gick omkring och ropade: hallå? hallå?  Men inget svar..
Jag har börjat bli paranoid att det ska ta sig in en knarkare som vill komma in i medicinförrådet. haha

nåja Jag kom hem, har färgat håret på mamma och sen klippt till luggen.. kuljul Jag är skit trött och på grinigt humör...

Måste bara berätta nått nu när jag ändå kommer ihåg,  Nästan varje gång jag ska gå till jobbet så möter jag en man på 55 år typ som är ute och går med sin katt i koppel. haha kan inte sluta skratta åt det! Sele och allt har den ;)  Men han är iaf väldigt trevlig och hälsar varje gång jag ser han =) 

Roliga i det är att han verkligen tar katten på promenad i koppel och allt koch att han dessumtom gör det halv 6 på morgonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0