ompysslad och ompysslare

Det var lugners på salongen idag så jag fick klippa Sara och sedan lägga i lite färg =) Det var riktigt kul och vi hann prata en hel del =) haha ja herregud vad man fick skratta :P

Sedan fick även jag bli lite ompysslad. Sara gjorde en energimassage som var såå otroligt skön och man blev helt avslappnad, hon höll på i 20 minuter sen gjorde hon en slags inpackning som också är en kur, alltså en utrensning av kroppens kemikalier. när hon hade lagt på den fick jag en turban och sen ligga i avkopplingsrummet på en säng och vila i 1 timme med skön avkopplings musik.. åh jag somnar nästa bara jag beskriver det, så otroligt skönt och avkopplad jag blev, somna till och med en stund ;)

Så vi har haft en riktig myspys dag.. När vi skulle sluta så hittade vi en massa tidningar och vi började bläddra på där och höll knappt på att ta oss hem :P

Jag fick även nå tidningar att ta med mig hem :D nice nice ; D
 har dock inte hunnit kolla igenom dem än.



När jag kom hem började jag göra plättar i godan ro och helt ärligt så tog de 2 timmar att göra. men det var dom bästa 2 timmarna på länge. jag gjorde en plätta, slängde på en ny och åt upp den som var klar medan jag läste på min bok :D

När klockan var lite efter 7 så tvingade jag mig att kliva upp från stolen. jag gick ut och började med dom där jävla blommorna. De vill som inte riktigt leva men nu jävlar, dom ska vara helt underbart perfekta när mamma kommer hem från semestern.. mitt enda mål haha

Hur som helst, jag höll på med de där blommorna i över 30 minuter. Jag har även hunnit diska alla pantburkar och allt efter maten och städat till i köket, har dammsugit också.. har plockar bort saker lite överallt och det ser hyffsat normalt ut nu iaf.. jag kan acceptera det  =)  imorgon ska jag städa hallen.. mitt största mål..

Men vilket långt inlägg! måste iaf säga vilken kanoners dag! Har fått så mkt gjort =)  Dock har jag inte hunnit med CV:t men det hinner jag inte med idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0