of work

Rätt så okej dag.. Slutade 21.00. Ställde mig direkt i köket och fixade middag och lunch för imorgon. Det fick bli min gooooda omelett =) Köpte Zuccini och aubergine igår så jag måste ju använda upp dem innan de blir gamla =)

För tråkighets skulle så tog jag bild på min färgglada mat rätt ;D


Kan se Joanna skratta framför sig:P jag tjatar alltid om min omelett haha Men det är ju så enkel att göra och så god =)


Har kommit på mig själv att börja älska tidningen Allt om mat. Den är jätte rolig och man får en massa roliga mat tips. Men jag är som sagt kass på att laga mat, och hur tråkigt är det inte att laga mat åt bara sig själv. och om inte tala om hur dyrt det är! Kanske skulle hitta nån "laga mat kompis med" ;) 
 
När vi ändå snackar om mat. Jag läste i nån tidning om nått nytt bantningen knep. eller knep och knep, den är säkert gammal. men enligt den ska man äta mkt fett. alltså grädde, ost,
smör.
 men inge pasta, bröd, ris, potatis, frukt,
rotfrukter.

Min fråga är då: Vad ska man äta köttet till ? Ska man äta sin fläskfile med ost och gräddsås? Det lät inte så jävla gott om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna tänka mig att rata potatisen och faktiskt ta rotfrukter, men det fick man såklart inte. Vilken G att sitta där och knapra på köttet och doppa i sås  haha

 
sen en ego bild med min nya sjal, som jag är lite in love with =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0