min torsdag

Det har krypt i mig hela dagen. Snart fredag, snart fredag!!! Jag slutade äntligen vid 5, drog till syrran och hämtade sista tvätten och lämnade igen nå filmer sen drog jag till mormor och morfar för att säga hej. orkade inte med nå kaffe, var så hungrig så jag drog mig hem..

Hade noll ideér på vad jag skulle äta men lyckades gräva fram pommes och hamburgare.. så det blev det! är mätt som en gris fortfarande efter 2 timmar.

Jag ska snart göra ett ryck och diska det sista. Göra mackor. packa allt!  har mardrömmar att jag ska glömma pdol biljetterna på köksbordet. katastrof!

ändrade planer: Jag ska åka bil dit ist. Kom på att det skulle kosta 600 kr tur och retur med buss. dyrt så jag får åka med Amanda och några till tjejer ;D Men det blir roligt :D

Så vi börjar åka kl.13.00 . vilket betyder sov morgon ;D


Nej ska skicka bilderna från studenten nu till papi och sen städa och sen lägga mig och läsa Stieg Larsson sista bok! Can't wait ;D


Ha en bra helg alla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0