måndag check

Nu är måndagen över, den värsta och segaste dagen på veckan och vi hurrar! Jag hamnade på 8:an för att hjälpa till när Monica var sjuk. Och ja det var inte lite att städa.. men det var skönt med lite ombyte från ögon och öron som är otroligt tomt nu när 75 % av personalen har semester.. 

Mamma kom och hämtade mig vi drog en sväng på stan, kollade fiske rean.. Har jag nämn att mamma har blivit en fiskenörd.. hon har köpt nån liten bok om sportfiske för nybörjare och hon har duktigt stått vid noulajärvi och fiskan flera gången men jag kan rapportera att hon har inte fått nått napp än så länge haha så intresset försvinner väl snart ;)

Sen var vi på Ica och köpte lite smått och gott.. jag fick prova på hästköttet från Jokkmokk och det blev helt klart godkänt och vi köpte det..
Tanten i Charken berättade att en man som hade beställt det hade sagt : Jag vill ha 2 hg solvalla haha klockren kommentar =)

men men sen var vi på jakt efter en speciell Bulgur men efter 2 mataffärer gav jag upp och mamma skjutsade hem mig och hon fick fortsätta..

Ikv blir det att gå en prommis med Roger till väständan (tror jag)  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0