kurrigt

Jag börjar bli lite hungrig nu märker jag, och det bjuds nog på köttbullar med makaroner. kocken är såklart jag! Som dom flesta vet är jag inte nå vidare på sånt där med mat, men äta kan jag då!

Var på stan en snabbis med Helena och hittade en skinjacka med ståkrage, enda nackdelen var att armarna var korta. men det gör inget. inte direkt en jacka man har på sig när man fryser ändå.

grejen är att jag har 2500 kr på kontot och jackan kostade 1500 kr ungefär och jag ska till Pite på fredag.. och då kommer det gå pengar. frågan är, när får jag min lön? jag ber till löneguadarn att den trillar in på fredag.. annars får jag låna pengar av mamma. men ändå..   vill ha den nuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0