Klockan är snart 21.00

Och det vet ni vad det betyder. söndags film! Finns en massa som jag vill se på.. Men blir nog nån film på 5:an om nån borttapppad flicka osv. blabla kolla på www.tv.nu och läs =) Jag kommer nog inte kunna koncentrera mig så mkt på filmen, måste skära brödet som mamma har bakat och lägga in allt i frysen och göra mackor till jobbet imorrn. Sen måste jag ut med hunden så hon får göra sina kvällsbehov..

Men skiter sig allt så tänkte jag se på Sopranos, mamma har köpt serien och jag erkänner att jag aldrig har sett ett enda avsnitt men nu ska det då bli av!

btw jag har blivit beroende av Sims tror jag...Det är hemsk, jag har suttit i flera timmar i sängen och spelat konstant.. Men sånt är rätt så skönt det med. mamma höll iaf på och bli galen och tyckte jag var knäpp.. Det är då nått jag kommer sakna med Örebro, Kunna ligga i sängen hela jävla helgen utan att nån bryr sig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0