Jokkmokk

På fredagen hade jag som sagt besök från Örebro, Annlis och Lennart =) Vi bjöd på lunch/middag och dom stannade till kanske 4 på eftermiddagen, sedan åkte dom vidare mot Jokkmokk där dom fick låna våran stuga för att övernatta.

Jag fixade till mig, och vid halv 6 tiden åkte jag mot Jokkmokk för lite partyyy.. Men först svängde jag in mot Östansjö och hämtade upp Örebroarna och vi drog en ragg i Jokkmokk för att visa hur det såg ut..

Vid 8 tiden tog jag mig till Emelie för att börja festandet. Jag min dummer hade köpt en flarra med kork, så det blev en jakt efter en korköppnare, men det löste sig =)

Vi drog vidare mot Gaskas där det var fullt och helt okej, träffade massor med goa människor =)  Sen blev det efterfest och jag måste verkligen lära mig att gå hem efter krogen och skippa efterfesten.,. suck .. jaja

På lördagen satt jag hos Emelie med hon och Antonia och kollade på film och bara snackade =)  Riktigt trevligt! och drog mig hemåt vid 6 tiden =)

kort och gott om min kväll i jokkmokk =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0