i lugn roo

Satt här i lugn ro.. och plötsligt kollar jag tv guiden och upptäcker att Miss Marple är kl.20.00! Jag praktiskt taget hoppade upp från sänge. Diskade allt, rengjorde på diskbänken, plockade undan alla kläder osv.. vilket ryck!
Nu ska jag snart hoppa ner i badvattnet.. Har också köpt en Body scrub i salongen n

och jag längtar verkligen till helgen, ska bara ta det lugnt och hinna med så mkt som möjligt. Ska ta itu med garderoben, ska vika och stryka alla kläder. Ska sitta på balkongen och läsa och lösa korsord.
Ska spela shack när jag vill på datorn och åka till videoaffären / Ida och låna lite filmer.
ska även till Nattavara på 20 års fest (dock nykter känner för att komma hem också) Men det blir jätte kul, är även 50- tal tema :D

Nej badet ropar nu! Hejdå =)

Jo jag vet att jag låter som en gammal tant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0