hey hey

kanoners på jobbet hade 3 klippningar på raken och det var trevligt =) Sista i svängen innan lunch var Anton. Efter det så drog jag, Anton och Isabell till Md's för lunch =)

Slutade 5, drog hem och hämtade lite tvätt kläder som jag skulle ha med till Ida. bytta snabbt om och drog en snabbis till systemet så var alkoholen inhandlad =) känns skönt att ha det gjort!

Siter nu hos Ida, har käkat goo middag och tvättar samtidigt =)  Ida ropade nyss åt mig från verandan och visade mig en super söt igelkott som traskar omkring på gräset =) Se hur länge den överlever med "syskon" bestående av 1 doberman och 2 sibirien Huskies ;) 

Senare ikv blir det kanske uteserveringen med Izza för 1 öl i det vackra vädret ;P

btw klippte lugg idag. det kändes nödvändigt och det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Belly

hejsan babe :)

nope, ska jobba hela helgen! själv då?

2009-07-23 @ 15:00:11
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0