Helgen närmar sig

Nu är det bara en halv dag kvar! förstå att snart behöver jag inte kliva upp kl. 05.00 nå mer =)
Jag har hunnit med 8 fönster också så nog är man nöjd ;D

När jag kom hem frågade mamma mig om jag vill hänga med på "raggen", hon tvingade med mig till coop (hatar mat affärer)  Men jag hittade 3 filmer som jag fick köpa;D

sen drog vi mot ericsson för vi var på jakt efter en eltandborste åt mig.. vi hittade den direkt sen och sen skulle mamma såklart kolla runt så jag hittade en massage stol och satte mig ner och njöööt..

japp, vår ragg de ;D

Imorgon kommer Annlis och Lennart hit!  Annlis var min kontaktperson i Örebro och jobbade på mitt kollektiv och hon och hennes gubbe har vart på resa i norra Norge och nu är dom i Kiruna och påväg ner mot södra Sverige ;D Och det ska bli riktigt ku l:D

Sen blir det Jokkmokk för att släcka törsten med tjejerna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0