Hej onsdag nu är du snart över

Lite smått segt idag faktiskt om jag ska vara ärlig.. Men på måndag ska jag få göra en växtfärg! lite små spännande att få prova på nått nytt! även fast jag (just nu) inte vill håll på med det i framtiden så är kunskap det bästa man kan bära med sig!

Efter jobbet åkte jag och köpte present till Helena och till Sandra =) Helena fyllde år i torsdags och Sandra fyller år på tisdag, men hon ska ha 20 års fest på lördag =)

Dom andra ska dra och spela kubb snart men jag tror faktiskt inte jag orkar. Jag ska nog verligen städa upp nu, Jag lovar och svär. Sen ska jag ta ett hett bad.. bara ligga och slappa och sen skrubba mig gul och blå


btw Det var inget morden i midsummer igår.. jävla prinsessan skulle såklart fylla år då.. Då frågar jag: Kunde hon inte välja nån annan dag? jobbigt va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0