Fredag

Ovanligt segt idag, det är väl för att man vet om att det ska bli helg..  När jag slutade jobbet ringde jag Petra, så hon, Ninnie och Emelie kom förbi.. och jag klippte Petra =) Sen hängde jag med en sväng, vi drog mot lassa och satt där och käkade mat från MD:s och tog de lugnt =) Sen for vi en sväng medan Petra skulle byta shorts.. Sen hämtade vi volleyboll nätet och spelade nån timme =) Det var riktigt trevlig, vi spelade med några andra som skulle spela samtidigt som oss.. Kan nog erkänna att jag var bland dom sämsta på att spela =)  Men jag stack hem medan dom spelade för jag skulle klippa mamma  =)

Imorrn blir det nog Pajala för att dra över pajala killarna hahah Nej nu ska jag väl lägga mig och vila är jätte trött... och bara skit på tv.. vilken skit fredag med sånt på tablån.. Varför lägger dom allt bra på veckodagarna när man ändå måste sova... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0