en bild säger mer än 1000000 ord men jag förklarar ändå

Har suttit och drömt mig tillbaka på pixbox. tänk vad kul man har haft! och då många minnen 1 bild kan berätta! Här kommer några moments ;D

 
Första och enda gången jag vart på kirunafestivalen! Har bara inte blivit av. Jag, Doc och robban tog bilen och drog dit på dagen. vi satt med backen full med alka så kommer vakten ;P dom ville väldigt gärna kolla vad vi hade men det fick dom inte för oss haha .. Hade riktigt kul och det var en galen kväll :P Vi sov i bilen och när jag vaknade hade vi börjat rulla mot Jokkmokk och CCR stod på högsta volym. myyys =)



Haha går bara skratta åt denna bild! Vi drog på fest med julle och jidsjö. vi kom på att vi skulle på fest i adolfsberg, men crille däckade på trottoaren så jag och Sarah drog iväg för att komma på vad vi skulle ta oss till. vi satte oss på trappen på centralen, då det kommer en 50 årig gammal gubbe som sätter sig och sjunger för oss. Som tur var så kom en kille (som vi kallar för ollonet, han i vit tröja) och räddade oss. Vi lyckades smita in på K5 (var bara 17) Så det var första gången på krogen för mig ;D



Wie första gången på krogen som 18 år! Lisa var super shysst och följde med mig! Hade en kanon kväll som inte ens går förklara ;D  Synd att babar är borta nu :( men nu finns härliga Njuta där med riktigt god mat!


Den här bilden plus några fler säger nog en hel sommar! Det går inte ens beskriva hur kul vi hade i Östansjö! Det var alltid ett helt gäng hemma hos mig. När jag ser den här bilden så tänker jag på när jag och Jennifer satt vi datorn och snackade med Robert Westman och samtidigt om vi kollade nån sida (?) och det kommer upp värsta läskiga bilden och vi blev så rädda att vi dök under bordet samtidigt haha Robert trodde vi var knäppa för vi hade webcamen på ;D  (jag tror det hände så) haha  ett annat minne var när Kalle, Johan och Jonas (tror jag) släckte alla lampor i huset och det inte gick att he på. tjejerna rusade upp i datarummet och förberedde oss med en kruka mögelvatten som vi skulle kasta på Johan :P  Jag kan nog fortsätta i evigheter!

Bilderna för dagen ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kul :D

2009-07-23 @ 21:36:15
URL: http://jenniferlarssson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, ja den bilden säger mycket.. sjuk kväll, mitt första krogbesök också

2009-07-28 @ 17:57:19
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0