Du klarar inte det lilla Matilda

Har suttit på platsbanken och roat mig med att kolla på platsannonser utomlands. Ringde mamma överlycklig över en annons som servitris : Ingen erfarenhet, bara ett trevligt leende som behövs..
Passar mig perfekt! haha mamma var väl ändå inte så entusiastisk och försöker få mig att göra gesällen vilket jag borde göra men jag vill bara härifrån nuuu!!


Jag kollade annonser och mamma tjatade på om gesällen: skämtar lite frisk: Men du aupair! Det hade väl vart nått, flytta till USA och passa ungar:)
mamma: men snälla lilla Matilda, det skulle aldrig funka förstår du väl. du är den sämsta som finns på att städa
jag: njää och inte passa barn heller.. jag stryker aupair från listan..
 
Nå vad ska bli med min hemska framtid.. jag är less, även fast man har tagit studenten är man ändå fast..

ååh jag taggar upp mig på att stick nu!! är det magen lr vinet som pratar? =) ska nog börja fila på mitt CV på både engelska och svenska =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0