Det verkar så

Det verkar som att det bli Pajala svängen idag men vi lär få dra på oss tungt med kläder för det är iiiskallt ute! bara 12 grader... då ska ni svara på min fråga: Varför klagar man alltid på vädret? Nu har vi klagat som tokar på att det är för varmt.. och sen när solen försvinner så kommer klagomålen igen.. vi lär oss tydligen aldrig.. Och varför är man tröttare och segare när man vaknar 10 än när man kliver upp 5 på morgonen?

Jag såg precis mitt simsspel i hyllan.. kanske jag ska installera det ? VI får se hur det går, Oskar hjälpte mig sist och nu finns han bara 30 min ifrån en utan 150 mil! Han som vet allto ch vad man ska göra.. :(  Och på tal om Oskar så skickade han ett sms till mig för ett tag sen men har inte hunnit svara. Han och hans mamma är påväg till Kebnekaise för att bestiga berget =) Jag är lite små purken att dom inte kommer till Gällivare men men :P  

oj vad det är bra att skriva av sig,.. Jag skulle kunna skriva en hel bok om struntsaker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0