Den tredje vågen

Har precis sett på Den tredje vågen.. Jag tror faktiskt inte att jag har sett den? (skämmas)  Och den var sjukt bra! Har suttit helt fängslad framför rutan medan jag gjort pedikyr :)

Snackade nyss med Hanna och hon kunde inte lägga i färgen på mig idag, så jag tänkte försöka själv.. Vi ser ju hur det går, har faktiskt aldrig lagt i det på mig själv.. Kan nog bara sluta i katastrof men jag tar risken! Sen ska jag slänga mig i sängen och se på en film som gick på 5:an om jakten på pedofilen. Den verkade faktiskt helt okej.

Ska försöka kliva upp relativt tidigt imorgon så jag kan ta en promenad, men det slutar väl med att jag ligger i sängen till 12.00 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0