CV

Har precis suttit och knaprat på min CV på arbetsöfrmedlingens hemsida.. Det är lite små svårt faktiskt. Vad ska man egentligen skriva om sig själv när det står presentation?
 
Jag är en tjej på 20 år som gärna drar sig fyllan varje helg, gärna oftare men jag är pank, ge mig ett jobb? Jag gillar att sitta hemma i sängen och snoka på facebook och blogga tills jag somnar, får jag välja så skulle jag ligga och sova hela dagen och bara kliva upp för att äta.. 
 
hohohaha vad roliga jag var! Men det är helt sjukt så man förskönar sig själv när man skriver, men mycket stämmer nog tror jag ;) 

suck suck kan nått roligt hända?  Nej jag ska hoppa in i duschen nu och ta en stekhet dusch och sen ska jag krypa mer i sängen och se på miss marple  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0