Bort från allt?

Jag och mamma diskuterade om att jag skulle göra en mini semester. Jag tänkte hmm Det hade ju vart trevligt. Mamma tyckte Lule lät som en bra idé men jag höll inte riktigt med. Kan man ha semester i Lule? Men då kom hon på en jätte bra idé, att jag kanske kunde få åka till Bosse och Kristin i Laholm! Men det är ju inte säkert än, vi har inte frågat dom alls och det kanske aldrig händer. Hur trevligt hade inte det var, stryka omkring i småland och inget att behöva tänka på.
Har även för mig att jag känner nån som bor nära Laholm? hjälp mig, minnet sviktar! Saknar faktiskt er från Örebro..

En annan sak. pratade med pappa om resan till Madrid, Det var ine säkert att han skulle dit. Det berodde på om han skulle köpa sig en ny dator. Ja det är ju helt hans val. Jag hade nog hellre köpt en dator, för hans är nån skitgammalstationär som aldrig funkar.  Men åh jag hade verkligen velat åka till Madrid och se real madrid.. men men =)



jag och papi =) 09


Jag och papi long time ago. låt mig tänka kan de ha vart när jag gick i 8:an?
Eller ännu tidigare. Kommer helt ärligt inte ihåg =) Men vi hade precis vart på bröllop i Madrid=)

Kommentarer
Postat av: josefina

jag BOR i laholm ;D

2009-07-31 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0