Bilder

Wow vad snabb jag var! Bilderna kommer redan nu och jag är imponerad av att det blev av. Dock har jag inte diskat allt, men 50/50 det duget. ;)

enjoy

Helena och Izza på G till Nattavaara

50 tals brudarna : Ninnie, jag, Sandra, Isabell och Helena =)

Helena gör sånt hon annars inte gör efter nått glas vinare ? ;)

on the dancefloor

Peter, Sandra och Glenn =)

Helena, Julia och jag

Hillo
 
Födelsedagsbarnet Sandra

Jimmy, Larssa och Janne

Izza & Hille

Th på G

Så även Malin

Izza, Th och Helena

Kolla i kors och tokig min bild ;D

kolla i kors och le samtidigt bild :P

kolla i kors och dra ihop kindeeerna bild :P

kolla i kors och visa tänderna samtidigt bild :P

Antonpanton :P

Karro och Jon:P

Izza och Anton =)

Kommentarer
Postat av: Stina

ingen fara! min söndag blev itne heller som jag tänkt mig;)

2009-07-19 @ 20:15:35
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha, kul vi hade igår! Nä, inga pussbilder tack :P

Ska också ladda upp lite på facebook sen :)

2009-07-19 @ 21:45:50
URL: http://eventho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0