bhtvol49r+2+ v

Jag sitter och irriterar mig på bloggar.. Jag bli så otroligt lätt less och helt tokig dom är så tröga endel människor
2 punkter på irriterande moment enligt my self

1. Dom som skriver hihih och är seriösa. jag förstår inte poängen?
2. Skriver mej sej oxå, lixom Ja ni förstår oxå och lixsom är väl bara vanligt fjortisspråk men sej och dej och mej? Varför ? Är det för att dom inte vet om att det stavas dig, mig,sig och lever på ett icke närvaro i skolan betyg i hela ens liv eller är det helt enkelt till för att göra mig irriterad.. Inte så att jag är nån stavnings expert och märker ord men snäääällla..


Sen finns det andra saker som jag också får myror i skallen av och bara vill skjuta mig själv av men jag ska nog inte dra upp dom sakerna..känns passande att låta bli..

Förstår inte hur jag kunde bli så irriterad nu.. det bara kryper i kroppen.. men nu ska jag poppa popcorn och se på Anna nicole smith filmen som är nu kl.21.00 på 5:an.. Kan tänka mig att hennes historia var rätt så intressant.



Kommentarer
Postat av: Stina

hehe:p tänkte bara säga att MEJ DEJ osv:p det blir inge minus om man skriver det i svenskan;) (jag använder mig,dig osv. :p) menn tror det var Lena i Örebro som sa det, på virginska skolan. För Zandra skriver dej,mej osv. Då hade de snackat om det, om det var rätt eller fel. :p Hon fick använda de stavningen iallafall

2009-07-19 @ 23:41:53
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0