avlägsna släktingar

Jag fick mejl av pappa idag om några namn jag skulle adda facebook, alltså dom från Italien =) nog för att vi inte är släkt men de känns ändå som släktingar och jag vill otroligt gärna hälsa på dom igen. måste bara plugga in lite spanska/ italienska innan jag sticker så jag fattar vad dom säger och dom fattar vad jag säger.. kan vara bra de;D

Sen när jag sökte vidare hittade jag släktingar i spanien =) Så det känns riktigt roligt det här! Man ska ta tillvara med det man har och det jag har är att jag känner folk lite här och där som jag kan hälsa på men då gäller det att hålla kontakten =)

Det blev ingen klippning, för Patrik skulle till Ritsem nu.. Undra vad jag ska göra då?  packa ner grejer i lådor? känns skapligt roligt..


Kommentarer
Postat av: Stina

Jahaa, va roligt:D bli det praktik i salongen hemma i norr?:D hur lång period då då?:)

2009-07-03 @ 11:11:35
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0