Är du trött?

Dom senaste dagarna har jag fått frågan konstant: är du trött?
 Alltså måste man se förjävlig ut haha

Idag vaknade jag av att mamma sa:Klockan är 6 ..  jag fattade inget, vadå då börjar jag ju?
Det klickade till och fort som fan hoppade jag upp, klädde på mig medan mamma blandade ihop lite fil åt mig som jag kastade i mig. Jag  tog bilen och racade till sjukhuset. kl.06.14 var jag på jobbet. very well..

Till lunch så käkade jag thaimat som dom på ögon beställde, alla fick en blandning..Och det var riktigt gott men samtidigt riktigt starkt.. alla satt och harklade sig och hällde i sig vatten.. läpparna domnade bort och snoret rann haha men det var trevligt med lite omväxling =)

De sista timmarna kändes oändliga men klockan slog 15.00 och jag kunde trippa ner till gymmet. sagt och gjort, körde ett litet pass.. tog 10 min crosstrainern igen.. sen lite styrketräning.
nästa gång ska jag nog både cykla och köra "crossen"..

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer Patrik som ska bli klippt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0