yeees

och jag tycker att jag inte har nått liv :O haha

Nå jag har vart och ränt i 2 ½ timme. kommer hem och tänker ääntligen hem och äta, ta det lugnt, byta kläder, lägga på sminket..

Nejdå, jag kommer på att jag måste tillbaka till arbetsförmedlingen igen.. Men okej då lite snabb lunch..
Var är lunchen? Det fanns ingen lunch åt mig.. så nu tuggar jag på en hårtbrödmacka.. Känns inte så kul och jag måste eller borde egentligen tugga i mig den fort som satan, för på arbetsförmedlingen så går det inte fort..

Sen ska jag klura ut en bra lösning på hur jag ska komma till malmberget.. än så länge har jag ingen aning. Om jag ska gå så är jag nog inte framme förrän jag slutar och det är ju inte bra.

puss o9ch hrj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0