Vad gör alla?

Drog fram en gammal skolkatalog för nån dag sen för att ha som "laptopkudde" Och då kom jag på: Vad gör alla nu för tiden? Så mitt lördags nöje är att kolla i skolkatalogen och snoka upp dom på facebook haha. What a life :)
Men alla ids jag inte söka på ifall dom heter nått vanligt som Anna Andersson..

Sen har jag bara hittat dom jag inte skulle vilja bli vän med haha Nå men det är lite små kul att se hur dom ser ut typ 7 år senare :)

Nu ska jag diska lite och plocka undan. Idag är det jag som är curling syrran/dottern.
Mamma är hos en kompis och gör nå våfflor och dricker glögg medan Axel är på stan med sina kompisar. Så mitt jobb är att skjutsa/hämta och gå ut med Molly..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0